Inredning

Det blev som jag trodde, var tvungen att stanna hemma i dag. När alarmet ringde i morse kände jag verkligen hur risig jag var. Jag känner mig lite bättre och det är väl tur det. I morgon ska jag försöka ta mig iväg till jobbet.

Morgonen har spenderats i sängen. What a surprise.. Jag har tittat på Water For Elephants och den var helt okej. En romantiskt och galen kärlekshistoria. Jag ska alldeles snart dra på Remember Me, det blir andra gången jag ser den men den är tamefan jäkligt bra och sorglig.

Jag tänkte visa er min nya hissgardin jag köpte till våran lilla matsal. Jag köpte även en jättefin gardinstång som passar perfekt till. Jag tänkte även passa på och visa nya lampan jag köpte från internet för inte alls så länge sedan. Bilden ger dock inte lampan rättvisa. Den är så mycket finare i verkligheten. Lampan ska vi ha i sovrummet, för er som undrar.


Såhär ser rummet ut hittills. På torsdag när lönen kommer ska vi inhandla tapeter. Jag har hittat en sjukt snygg tapet, dock tycker inte min sambo om den. Så tyvärr, den åker inte upp på väggen. Men vi ska klura och knåpa lite tills vi hittar våran favorit. Väggen till höger(om ni tittar på bilden nedan) balkongdörren ska fondväggen upp på. Vi hade först tänkt att ha den på samma vägg som sängen står emot, sen pratade vi lite med bror min och då blev det den motsatta väggen. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det kommer bli grymt!


Nej, nu ska jag hoppa ner i sängen. Det tar på krafterna att bara sitta upp. Jag ska göra lite citronvatten och varm choklad först. I går köpte jag knäckebröd med smak av kanel. Hur gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0