Jag är helt slut efter långprommisen ända ...

img_2483 (MMS)

Jag är helt slut efter långprommisen ända borta vid Gnesta ungefär. Vi mötte på ett vildsvin i skogen och jag greps av panik. Efter att Jackie blev attackerad av ett vildsvin har jag varit livrädd för dem. Under hela promenaden var jag på helspänn men lyckades ändå njuta lite. Nu ligger vi alla utslagna här hemma. Jackie är jättetrött och vi båda har sovit en stund. Vi ska precis slänga på en film och i kväll ska vi bada och massera varandra lite. Jag lyckades flörta till mig en massage. Min rygg skulle bli glad då. I morgon är det middag hos mamsen som gäller. Hon ska även göra blåbärspaj av fångsten från i dag. Måste även leta fästingar på oss alla tre senare. Uäk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0