Movietime

Appen jag använder mig av för att få bilderna som den ovan heter Instagram. Babysh heter jag där.

Jag bokade nyss biljetter till Baksmällan delII. Jag, storebror och Rickard ska gå. Det kommer bli jättetrevligt, ettan var ju grymt rolig så jag hoppas att tvåan är likaså. Dock ska man inte ha för höga förväntningar, då kanske man blir bevsiken.


Nu håller vi på för fullt här hemma. Älskling och bror håller på inne i rummet och jag med resten av lägenheten. Jag städar, tvättar, dammar, torkar, går ner med grejer i förrådet och ja, you name it. Från topp till tå ska det bli rent och fräscht.

Nej, nu måste jag springa ner till tvättstugan och slänga in rosa tvätten. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0