Retard!

Efter jobbet åkte jag och Rickard förbi bolaget vid Scaniarinken i Södertälje. När vi hade betalat och skulle gå till bilen kom jag på att jag även ville till Konsum för att köpa nå snacks till i kväll. Så jag ställer mig under taket precis utanför systemet medan Rickard går till bilen för att lämna ölen.

Jag ställer mig bredvid en svensk och inte alltför alkoholiserad snubbe som börjar stirra som fan på mig. Jag orkar inte bry mig om det då jag är van med att det finns gott om idioter som inte kan behärska sig. Sedan säger han:

Snubben - har du nå godis åt mig?
Jag - och vad menar du med det? Först trodde jag att han menade bärs men så var ej fallet.
Snubben - haha, vad bra att du frågar. Vad roligt.
Jag - öh, ok? Och kollar sedan bort.
Snubben - men har du nå godis eller?
Jag - och vadfan menar du med det? Vid denna tidpunkt började jag bli måttligt irriterad.
Snubben - ja, kan jag få en kyss eller? Höhö(han verkade underhålla sig själv jävligt bra så som han flinade)
Jag - men är du helt väck i skallen eller, ditt vider. Dra helvete med dig.

Och så gick jag därifrån. Jag blir så förbannad och känner mig så jävla disrespekterad. Jävla äckel. Jag är inget sexobjekt och jag tolererar absolut inte att någon tilltalar mig på detta vis och det fick han fanemig smaka på. Jag hade lust att lägga en loska i ansiktet på han. Så arg blir jag när en vuxen människa beter sig på detta vis. Flytta aldrig till Södertälje om du inte har lite skinn på näsan. Men du måste vara försiktigt. Vissa av dessa sliskiga jävlar kan bli tokiga om du avfärdar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0