Shopaholic

Nu har Elin och hennes pojkvän precis varit här och lämnat bokhyllorna samt att hon fick alla ljusstakar och dylikt av mig. Vi bytte grejer som man gjorde när man var liten, haha. De hjälpte, eller snarare var det dem som bar in själva bokhyllan medan jag bar in de små plankorna som sitter i själva bokhyllan. Tusen tack!! Jag försökte få in hyllorna i förrådet och det var minst sagt knepigt. Hyllan var några centimeter längre så jag fick ta den på sidan och med mina små armar var det rätt otympligt. Nu är dem i alla fall inne och jag är supernöjd. Tack igen Elin och hoppas du är nöjd med alla ljusgrejer :)

R är och skjutsar sin moster samt kusiner till ett bröllop i Gustavsberg. När han kommer hem ska vi åka till Designhuset i Kungens kurva för här ska det handlas pastatallrikar. Jag hittade ett par sjukt snygga pastatallrikar jag måste köpa. Så dyra var dem inte heller, 40:-/tallrik! Jag vill även ha en ny papperskorg till badrummet. Den vi har nu är tråkig och ser bara fånig ut, haha. Tänk om man kunde köpa allt från den affären? Oh god.

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa lite innan R anländer. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0