Sunday bloody sunday

Redan i går kände jag att det var sjukdom på G. Jag hade så ont i kroppen, halsen gjorde ont och min huvudvärk ska vi inte ens tala om. Och ja, så blev det som jag trodde. I dag är jag sjuk. Det känns dock bättre i kroppen, har inte samma intensiva värk. Men jag snorar som fasen, nyser konstant och är jäkligt hängig. Jag hoppas verkligen inte att det blir värre till i morgon. Klarar inte av att bara ligga hemma. Jag tänker i alla fall försöka gå, blir det inte bättre måste jag gå hem. Det är värt ett försök!

I dag vaknade jag av att min underbara sambo pussade på mig. Han hade även gjort frukost till mig(han hade köpt nybakat bröd) och det bästa av allt, han hade köpt några röda rosor till mig. Hur underbar? Min fina tulle ♥

Efter frukosten bar det av till Biltema. Rickard skulle köpa en sladd till nya bilen så han kunde koppla in stereon han hade i 740:in. Sedan svängde vi förbi Designtorget, tror jag att det heter. Vi var inne på Granit och köpte lite fina fotoramar.

Nu är bror och R inne i rummet och fixar. Nästa helg blir rummet klart, så gott som i alla fall. Vi måste dock köpa laminatgolv samt nya lister. Åh, det kommer bli sjuukt snyggt! Jag tar bild på när rummet är klart ska ni få se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0