Tisdag kväll


God kväll mina vänner. Jag mår fortfarande dåligt. Som tur är har jag ingen feber och det tackar vi för. Jag ska ställa alarm i morgon med och se om jag kommer iväg till jobbet. Jag har dock börjat kallsvettas(IGEN) så jag måste få i mig lite alvedon snarast.

I november är det Majestiq12 igen. Och självklart ska jag åka dit! Det är i en stad som slutar på köping, antingen norr eller ny. Blandar alltid ihop, haha. Och denna gång ska jag och Sofia skoja till det lite, det är ju lagom till halloween. Jag tänker inte skriva mer än att vi kommer bli sjukt sexiga. Vi har tänkt att överraska grabbarna så om någon av dem får för sig att kika in här så avslöjar jag inte mer än så :-) Längtar galet! Det var sinnesjukt roligt förra året och jäklar vilket drag det var. Musiken ska vi inte ens tala om. Fuckin' awesome.

Här har ni några bilder från Majestiq12 2010.



Det kommer bli grrrrymt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Igång med naglar igen! ;)

Kika in på lite bilder och hör av dig om du är intresserad :)

CIAAAO

2011-08-23 @ 21:13:28
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0