Tisdagen den 24 augusti 2011

Bilden är tagen i morse precis innan jag skulle gå till bussen


Jag hade verkligen ingen idé om hur rubriken skulle lyda, är tömd på fantasi och ork. I dag är jag riktigt slutkörd. Jag kom iväg till jobbet med nöd och näppe, min näsa var snorfylld och jag kände mig inte alltför fräsch. Men vad gör det om hundra år? Träffade mami på tåget, det gillar jag. Saknar min mamma extra mycket ibland.

Bästa pojkvännen hämtade mig efter jobbet och det var verkligen underbar att slippa trängas på ett tåg fyllt av människor som är minst lika förkylda som mig om inte värre. Inget jag föredrar direkt.

I morgon är det löning och för en gångs skull har jag bra med pengar kvar vilket har resulterat i att jag har sluppit den där ångesten de sista dagarna innan den 25e. Jag ska träffa Sofia och Alexandra i stan i morgon. Vi ska kolla på lite grejer inför Majestiq. Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0