Tjuvlyssnat.se

En pojke ~5 pratar med sin mamma.
Pojken (lite drömmande): Mamma, när snön börjar falla fyller jag år.
Mamman: Men vännen, du fyller ju år på sommaren.
Pojken: VA!? Fyller jag bara år EN gång per år!?


En tjej ~18 har picknick med två barn, en flicka och en pojke. Det framgår att hon är barnens barnvakt. Pojken tar upp en brownie och tar en tugga.

Pojken ~7: Vet du vad, Alice? Du är inte särskilt snygg eller smart eller ens trevlig. Men jag tror faktiskt att vilken kille som helst skulle kunna tänka sig att gifta sig med dig på grund av dina fantastiska brownies.


Två killar ~25 sitter på tunnelbanan och pratar.

Kille 1: Jag var nära på att få syra i ögat på jobbet idag.
Kille 2: Vadå då?
Kille 1: Nä du vet, nåt sånt där frätande svepte precis förbi ansiktet.
Kille 2: Vad skönt att du inte blev blind då… på min födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0