Tre saker



Tre saker jag inte förstår mig på
: trångsynthet, egoism och djurplågeri.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: mobil, pennor och ett block.

Tre saker jag gör just nu: skriver, svarar i telefon och tänker på mat, haha!

Tre saker jag vill göra innan jag dör: skaffa barn, bli polis och resa runt i världen. Kanske inte i den ordningen.

Tre saker jag kan: multitasking, bli lätt förbannad om någon trycker på rätt knappar och kan i princip somna närsom.

Tre saker jag inte kan: diskutera med någon som är just trångsynt, sympatisera med någon som utsatt någon annan för extrem fara och förstå mig på människor som lägger för mycket energi på andras liv.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: musik, havet och barnskratt.

Tre saker jag skulle vilja lära mig: sjunga, bra träning från grunden och rita.

Kommentarer
Postat av: AnnaJ

sv: Så lite så! Nice, det är bra med mig med :D

2011-08-04 @ 10:42:18
URL: http://annajessikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0