Vad tror du egentligen?

Folk som förväntar sig att man ska leva som singel trots att man har ett förhållande sedan många år tillbaka förstår jag mig inte riktigt på. Är man två och lever tillsammans så skapar man rutiner tillsammans. Man lever för i helvete i samma hus. Ingen har någonsin behövt fråga mig om lov om någonting. Aldrig. Vill man göra något på egen hand berättar man det självklart för sin partner. I mån av respekt! Det är inte något jag måste godkänna som du får det att låta. Jag är ingen och kommer aldrig vara någon som bossar över andra på det sättet. Du snackar bara en massa goja och det du säger visar bara att du inte känner oss.

Ni får ursäkta om inlägget är jäkligt surrigt och osammanhängade, men är jävligt less på folk som beklagar sig över att folk snackar skit och sedan gör exakt det samma. Närfan ska folk växa upp? Hycklare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0