Julafton

Jag hade en riktigt trevlig julafton trots att jag åkte runt som en galning. Jag och R bytte julklappar på morgonen. Jag fick en parfym från Dolce&Gabana, en parfym från Marc Jacobs och sedan en värmefilt. Det sistnämnda var verkligen bra då jag i princip alltid fryser här hemma. Av mig fick han en parfym från David Beckham, en Onepiece och sin uttjatade radiostyrda helikopter. Han blev jätteglad och jag likaså! Av mamma med familj fick jag massa Ittala röd och vitvinsglas, andra fina glas, en ljuslykta från Ittala och mycket mer fint. Fick även många presentkort och det uppskattas alltid! Nu ska jag och R shoppa järnet. Jag är supernöjd med allt och åt dessutom väldigt gott. Många hemmagjorda köttbullar slank ned i magen min. Av J&S fick vi ett jätteroligt spel samt två glowsticks som jag ska ha på hardstylekryssningen i mars.

I dag var det tänkt att jag och R skulle ut och fynda i mellandagsrean. Men självklart behövdes han på jobbet. Så typiskt! Vet inte när han slutar så vi får se om vi kanske hinner ändå. Nej, nu ska jag ta och föna håret. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0