Juletider

Pepparkakor - Lussebullar
Ischoklad
- Marsipan
Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Rullsylta - Pastej
Ge
-
Hemma - Borta
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst






Hur och med vilka ska du fira jul i år?
Jag ska åka runt rätt mycket. 12:00 bär det av hem till R's mamma, vid 15:00 ska jag hem till pappa och 18:00 ska vi spendera kvällen hos mamma.

Vad önskar du dig i julklapp?
Jag har inte önskat mig något speciellt. Jag gav Rickard några idéer när han desperat frågade vad jag ville ha.

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Jag älskar den där galna fågeln som hoppar från sida till sida i TV-rutan.

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Ja, jag brukar ha jättemysigt.

Har du firat jul utomlands någongång?
Nej.

Vilket jullåt är den bästa?
Jag är inte särskilt förtjust i julmusik.

Vilken julfilm är den bästa?
Tomten är far till alla barnen, lätt bäst!

Har du varit Lucia någongång?
Ja, några gånger.

Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:
Jag har inget speciellt minne. Jag tycker om julen i ren allmänhet. Alla är på gott humör, skrattar och har roligt. En jäkligt bra stämning helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: WeLove

Hmm, vem intervjuade?

2011-12-22 @ 13:57:05
Postat av: sandra

Sv: Haha :)

2011-12-23 @ 07:41:27
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0