Long time no see

Dålig uppdatering, jag vet. Jag har bara inte haft orken till något alls. Jag märker verkligen hur mörkret påverkar mig. Jag blir väldigt lätt hängig och har knappt något tålamod. Men inte hänger jag läpp för det. Man måste försöka hitta på roliga saker som livar upp den mörka tiden, för att kunna stå ut.

För exakt en vecka sedan var det julfest på jobbet. Vi var i Frihamnshallen och 750 personer anlände. Vi välkomnades med en drink och lite mingel. Jätteroligt att kunna umgås med kollegor utanför jobbet. Man håller en vis fasad under arbetstid så det var skönt att kunna släppa loss lite. Vi fick trerätters-middag som bestod av lax till förrätt(ingen höjdare för mig så jag gav bort min till bordsgrannen), kött, någon potatismix och BBQ-sås till varmrätt och fruktsallad till efterrrätt. Sjukt gott! Servitriserna kom titt som tätt och fyllde på vinglaset, haha. Det bjöds även på blackjack och roulette. Jag spelade dock inte, höll mig mest på dansgolvet med mina centimeterhöga klackar och OM jag hade ont dagen efter. Då jag aldrig använt skorna tidigare fick jag några rejäla skavsår men det var lätt värt det. Jag hade en sjukt rolig kväll! Jag och Malin röjde järnet på dansgolvet och vilka roliga bilder man fick titta på dagen efter. Runt två på natten var det dags för mig att gå hem. Älskling hämtade mig(underbara du!) och jag var lagom trött.... och full. Haha! Jag tänkte lägga in några bilder när jag har ork. Förhoppningsvis blir det efter jobbet i dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0