Sämst


Jag har tappat suget till att skriva längre inlägg som ni kanske märker. Det blir oftast korta inlägg med någon enstaka bild men jag ska nu försöka mig på ett lite längre inlägg.

Jag har nu varit ledig från och med måndag. Jag har inte gjort något speciellt förutom att verkligen njuta av min ledighet. Jag har städat lägenheten från topp till tå men det är mindre relevant och intressant historia. I går förmiddags åkte jag, R, S och J in till stan i hopp om att lyckats shoppa något på rean, men faen så mycket folk. Ingen av oss orkade särskilt länge. Efter några timmar på stan begav vi oss till en gemensam kompis kafé. Jag åt jättegod moussaka med sallad medan de andra åt något helt annat. Som efterrätt(trots att jag redan efter halva tallriken var proppmätt) åt vi en varsin cupcake. Abbe är mästare på det, grymt goda! Framåt kvällen stannade jag och R till i Södertälje och handlade grillbestick, nya köksknivar och annat skoj på Cervera. Och jag fick desstuom ett par Lee-jeans av älskling. Min fina! Jag har beklagat mig över att mina enda jeans har spruckit vid knät(har använt dessa svindyra jeans väldigt flitigt under ett år) så jag var mindre nöjd.

I morgon är det nyår för er som har missat det. Morgondagen ska spenderas hos Jimmy och Sofia. Jossan hänkar på också, det kommer bli jättetrevligt! Vi ska äta oxfilé och jag vill ha maaaassa sallad. Älska sallad, haha. Självklart ska kameran med så ni kommer förmodligen få se många roliga bilder.

Nu ska jag ta och mysa ned mig i soffan med min värmefilt medan R spelar Saints Row3. Ett spel jag för övrigt kan rekommendera. Sjukt roligt men rätt brutalt för små snorungar. På tal om det, jag förstår hur lätt det är för småbarn att ta efter, det är ganska verklighetstroget. Men nu ska jag inte ta den diskussionen.. Det kanske blir ett och annat mms-inlägg under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0