Söndag

Dagen har spenderats i soffan i princip hela dagen förutom när vi har varit ute med jycken.Trots att jag spenderade lördagen i nyktert tillstånd har jag varit jättetrött. I går var vi hos min bror och hjälpte honom med hans nya iPad. Han bjöd på käk och annat gott. Självklart var det mysigt och jättetrevligt.

På tal om något helt annat.. Kan ni tänka er att det är julafton nästa helg? Det kan inte jag. Dessa mörka månader har gått fort som fan och jag hoppas att början på det nya året går lika fort. Jag är verkligen ingen vintermänniska.

För min del är det snart en lång ledighet som väntar. Jag förtjänar verkligen lite ledigt. Jag har slitit som ett djur och det blir inte lugnare nu under julen. Folk handlar som galningar, vilket dock är bra så det klagar jag ej på.

På fredag måste jag verkligen komma iväg och köpa de sista julklapparna. Annars blir det knas. Jag har dock inte förstått hur jag ska hinna då jag jobbar på fredag och alla julklappar är rätt utspridda i Stockholm. Meeeen ingen panik för det. Jag får helt enkelt lösa det på bästa sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0