5 saker som äcklar mig

  1. När någon biter på naglarna. Jag tycker det är oerhört snuskigt och behöver jag ens förklara varför? Tänk hur mycket bakterier det finns under naglarna.
  2. När någon luktar på sina fingar. Vem vet var dem har varit? Usch.
  3. När någon har väldigt dålig andedräkt och måste envisas med att flåsa så det blir storm på tåget rätt i fejjan på mig. Inte okej!
  4. När någon helt öppet kliar sig i rumpan. Ja, vuxna människor gör också det. Tro mig, jag har fått erfara det många gånger.
  5. När någon snyter sig och man känner vindpusten från när den personen tar i för kung och fosterland.
Jag har fått erfara alla dessa punkter i dag på väg till och från jobbet. Ibland är det inte lätt att vara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0