Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Det finns många saker som får mig att må bättre. Jag har ett bra exempel redan från i morse. Rickard skulle skjutsa mig till jobbet(bara det är en grej som får mig att på bättre humör), han hade fått för sig att jag skulle gå upp kvart sju när jag egentligen skulle upp vid sju. Han kommer in i rummet och börjar pussa på mig. Efter många pussar frågar jag vad han håller på med, på det svarar han ”men skulle inte du upp kvart i sju?”, och nej det skulle jag ju inte. Då bad han till och med om ursäkt för att han hade kommit in och väckt med. Gulleplutten då! Det tyckte jag var oerhört mysigt och gulligt. Min pojkvän är en ängel.


Det som får mig att må bättre är dessa simpla grejer. Så som skjuts till jobbet, att Rickard kommer och väcker mig genom att pussa massvis på mig, att få frukost på sängen är ju guld! Bara sådana ”smågrejer” betyder väldigt mycket för mig. Jag älskar att bli uppskattad av någon jag tycker om. Men vem gör inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0