Dag 24 – Det här får mig att gråta

Jag måste erkänna att jag har väldigt lätt till att gråta. Jag tycker det är lite på gott och ont. Jag slänger upp lite exempel på en punktad lista.

  • Jag kan till exempel titta på en romantisk film och sedan börja gråta för att det är så vackert.

  • Jag kan även börja gråta om någon berättar något jätteroligt som jag blir rörd av.

  • Jag kan skratta tills jag gråter floder, det är inte illa pinkat va? Haha

  • När jag är nere och allt känns ganska jobbigt har jag lätt för att gråta om jag hör en låt som på något sätt lyckas få igång mina tankar.

Nej, nu räcker det med tårar och massa tråkigheter. Man ska skratta och vara glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0