Dag 25 – Det här får mig att må bra

Även här tänkte jag köra punktvis. Det är både lättare att formulera sig, och det blir lättare för er att läsa :)

  • Rickard kan få mig att skratta hur lätt som helst. Det är en av de grejer jag älskar med honom!

  • Barn som skrattar och är glada. Jag kan inte undgå att verkligen älska det.

  • Människor som bjuder på sig själva. Jag älskar det!

  • Soliga dagar och varmt väder. Då mår jag som bäst.

  • När allt går som det ska. Jag vaknar upp, pigg och utvilad, ingenting går fel på morgonen och dagen flyter på som den ska. Utan några som helst komplikationer.

Ja, listan kan göras lång. Det är mycket som får mig att må bra. Min familj, sambo och djuren är den stor del av mitt välmående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0