Dag 28 – det här avskyr jag

Jag har suttit och velat nu fram och tillbaka om det ska bli en punktlista eller bara en flytande text. För mig blir det lättare att formulera mig om jag skriver punktvis. Så vi kör på det. Det duger väl?


  • Folk som har brist på respekt. Rent allmänt. De som kan vräka ur sig de mest spydiga kommentarerna när som helst och bryr sig inte ett dugg om någon tar åt sig och blir ledsen.
  • Folk som inte kan kommunicera. När det blir jobbigt eller inte riktigt kan stå för sina handlingar stänger de av helt och ignorerar allt man säger. De kan inte ens be om ursäkt. Fyfan!
  • Folk som tar en för given. Fuck you säger jag bara. Jag försvinner direkt då!

Anledningen till att dessa tre punkter handlar om människor i allmänthet är för att jag är jävligt trött på mänskligheter just nu. Alla beter sig som små snorungar som precis lärt sig att peta näsan.

Men trots detta är jag på ett jävla bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0