Det är fredag mina vänner!

I dag har jag äntligen fått min efterlängtade lön och jag fick dessutom mer än vad jag trodde så jag är jävligt glad. Vi har hunnit storhandla, jag har hunnit betala Infected Mushroom-kryssningen och lite räkningar här och var. Vi betalade denna månads hyra förra månaden så allt känns jättebra:) Och det stora plusset, jag har en summa pengar att röra mig på också. Det känns helt fantastikt!

Det var ju tänkt att vi skulle åka till min syster men så blev det inte av olika anledningar. Jävligt tråkigt tycker jag. Men det blir av nästa helg istället. Då ska jag pussa på alla hennes mysiga djur samt krama om henne. Det var så länge sedan vi sågs.

I morgon ska jag och Rickard åka med mamma, bror och Mats till IKEA. Här ska det shoppas ljus! Jag hade ett ganska så fyllt ljuslager men av någon anledning tog det slut i samma veva som pengarna tog slut. Inte okej. Jag får se om jag hittar något mer spännande och behövligt vilket jag förmodligen gör. På IKEA finns allt man behöver och vill ha.

Nej, nu ska jag hoppa ner i säng. Jag är helt slut i skallen. Denna vecka har varit ganska körig för mig. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0