Jag dör lite när jag läser dessa

En man ~45 som är uppenbart blind, sitter med vad som verkar vara hans två barn, dotter 10 och son ~6.
Dottern: Nu kommer kontrollanten!
Pappan: Jaha…
Dottern: Vet du hur jag vet det?
Pappan: Nej?
Dottern: För jag ser henne!

Fjortistjej 1: Men gjorde du det med flit eller oflit?
Fjortistjej 2: Vadå oflit?
Fjortistjej 1: Ja, men finns det inte ett ord för när man inte gör saker med flit?
Fjortistjej 2: Man säger ju bara gjorde du det med flit eller inte.
Fjortistjej 1: Jaha, jag trodde det fanns ett ord för det…

Två tjejer ~16 sitter och pratar med varandra när den ena tar upp mobiltelefonen.
Tjej 1 (tittar på sin mobil): Åh, det är han!
Tjej 2: Vad skrev han?
Tjej 1: “Jag bara älskar din bakväg.” (Efter en stunds tystnad). Han skrev nog fel…

Texterna är tagna från tjuvlyssnat.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0