Måndag morgon

I dag är jag skapligt trött. Jag hade jättesvårt att somna i går. Jag var helt uppe i varv och hade svårt att slappna av, till råga på allt fick jag en jättejobbig halsbränna runt klockan tolv. Min kropp gjorde en helvänding från att må prima till att känna mig kräksjuk. Jag mådde illa som satan och hade som sagt världens halsbränna. Jag slängde i mig ett stort glas samarin helt utan resultat. Just vid denna tidpunkt blev jag lite ynklig, jag mådde verkligen skit. Min ängel till pojkvän gav mig lite massage i hopp om att allt skulle försvinna. Tyvärr så försvann det inte men tanken var gullig. Till slut började jag må bättre och lyckades somna.

I morse hade jag gärna legat kvar i sängen brevid min älskling. Det var så varmt och gosigt i sängen. Har ni tänkt på att man ligger nästintill perfekt varje morgon när klockan ringer? Kudden är perfekt, täcket är lagom varmt, man har sin sambo brevid sig och det är kolsvart i rummet. Awesome!

I dag mår jag fortfarande lite konstigt. Jag känner mig lite öm i kroppen, seg i skallen och allmänt degig. Jag hoppashoppas att jag inte blir sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0