Min räddning

Denna fredag känns som en räddning för mig. Den här veckan har jag mått väldigt konstigt. Humöret har gått upp och ned som en berg och dalbana och jag har stött på många idioter på vägen. Så för min del är det jävligt skönt att det är fredag. PLUS att det är löning. Hur bra?

Det var tänkt att vi skulle hälsa på min storasyster i Gävle i helgen. Men våran skitbil vägrar starta på grund av kylan. Jätteroligt. Det hade varit otroligt skönt och befriande att komma från Stockholmsområdet och ut på landet bland hästar och kor. Jag ska dock försöka kolla runt lite och höra om någon är så pass generös att låna ut en bil till oss. Än tänker jag inte ge upp. Jag saknar henne något enormt.. Löser det sig inte får vi helt enkelt åka upp när vi har en bil som fungerar.

Jag måste bara berätta något ganska roligt men samtidigt mycket gulligt.. I morse när jag precis hade stigit ur sängen och var påväg att sätta på min plattång hör jag hur Rickard vaknar till. Vid denna tidpunkt var klockan 05.20 och sedan mumlar han något om du mummelmummel snygg. Jag frågar vad han sa, då säger han "du är snygg". Wtf tänker jag, jag menar, vem vaknar av sig själv och säger så till sin flickvän? Då frågar jag om han pratar i sömnen varpå han tydligen inte gör det. Då frågar jag, fortfarande chockad som jag var om han hade drömt något speciellt, jag tänkte att han kanske förväxlade mig med någon übersnygg fotomodell. Men tydligen inte. Det var mig han menade. För mig var det helt ofattbart då jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig på morgonen. Jag kan säga att jag fortfarande tänker på om det verkligen var mig han menade, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0