Onsdag.


När jag kom hem i dag fick jag se en present och ett kort ligga på min sida av sängen. Jag såg att det var en Thomas Sabo-ask och gissa om jag blev glad. Det är en berlock bestående av ett par silvervingar. Som jag har tjatat om denna berlock! Jag älskar den och tycker den är otroligt fin. Hur underbar pojkvän har inte jag?

Tidigare i dag rensade jag och R våra garderober. Snacka om mycket kläder vi har samlat på oss! Jag funderar på att skänka de flesta av plaggen men funderar även på att samla ihop det fräschaste och finaste och kanske sälja på tradera eller här i bloggen? Det är värt ett försök i alla fall. Annars skänker jag bort det till någon som är i behov av kläder.

Vi har precis käkat middag och jag sitter här med en förjäkla spänningshuvudvärk. Inte okej! Jag ska snart göra mig redo för sängen. Tänkte försöka att läsa lite, jag har nämligen fått låna en bok av min teamledare på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0