Sinnessjukt

Jag och Rickard var med om något riktigt sjukt i går. Vi var på biltema och skulle köpa en kamrem. Vi behövde lite hjälp av någon anställd på Biltema men som vanligt fanns det ingen som sprang runt i affären för att hjälpa sina kunder. Vi gick då till Lilla butiken eller vad den kallas och tog våran nummerlapp och stod fint och lugnt i kön. När jag ser att det snart är vår tur börjar jag bli lite otålig efter många minuters väntan. På bara ca två sekunder är det ett nummer efter oss och jag blir helt chockad. De hoppade över vårat nummer!! När de sedan tryckte fram nästa nummer ropade Rickard "NÄ, MEN 72!!"

Killen som står bakom disken frågar om vi har sagt till.
Rickard - ja, vi gör ju det nu!!
Killen - nej, men så kan vi inte göra.

Och så börjar han hjälpa en annan kund.

Då kan jag berätta att jag hade svårt att hålla käft. En och annan svordom flög ut ur munnen på mig. FYFAN säger jag bara. Ska vi ansvara för att det var någon brud som inte kan hålla rätt på numrerna? Vi stod ordagrant och kollade på nummerskylten för att inte missa vårat nummer. Hur i helevete kan man göra såhär? Det är ju helt sinnessjukt. Biltema i Hallunda har den sämsta förbannade servicen ever. Jag skulle aldrig rekomendera någon att åka dit. ALDRIG! Det är inte första gången vi har blivit dåligt bemötta. Det är vidrigt!

Men vi bestämde oss sedan för ett nytt försök. Då gjorde denna unga lilla pojke allt för att undvika att ta emot oss. Jag stod och stirrade på honom så ögonen nästan ploppade ut på mig. Haha, om blickar kunde döda ;)

Under en längre tid har jag lagt märke till att servicen i de flesta affärer knappt existerar. Vad hände med att ta hand om sina kunder? Att ge bästa möjliga service? Att dessutom göra sina kunder nöjda? Scheisse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0