Söndag

Denna söndag har vi hunnit med mycket. I morse fick det bli en långpromenad i det underbara vädret. Det var hur skönt som helst. Jag passade på att ta med mig mina solglajjor och jag njöt så länge det varade.


Några timmar senare mötte vi upp två killkompisar och då var det dags för bowling. Ja, jag har blivit ett bowlingfreak. Haha! Jag vann inte denna gång heller tyvärr men jag hade roligt ändå. Lyckades även få in en strike. I går när vi var iväg och bowlade(firade min lillebror som fyllde år) lyckades jag slänga klotet och helt fel håll. Det gled bara ur handen på mig. Jag får känslan att de i Vårby överdoserar med insmorningen av kloten. Dem är ju snorhala.

Sedan åkte vi hem till Rickards pappa och familj. Vi fikade och lämnade de extremt sena julklapparna till Elin. Hon blev väldigt glad så jag är nöjd!

Nu ska vi strax sätta på The Tourist och njuta av de sista timmarna av ledighet. Jag har haft en mycket skön helg trots att vi inte har gjort något jätteavancerat. I morgon är det dags för en ny arbetsvecka som jag ser framemot. Och nu är det 19 dagar kvar till löning. Jag har planerat lite grejer som ska göras. Tänker inte berätta, det får bli en överraskning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0