Thank god it's friday

Herreguud vilket kaos det är utomhus. Det är sjukt! I morse när jag gick till bussen höll jag på och blåsa bort. Mitt platta hår är inte längre platt och mitt smink ligger inte där det ska. Scheisse säger jag bara. Alla bussar i Södertälje var/är inställda och inte en chans att jag skulle gå från mig till stationen i det här vädret + två väskor som väger ton. Jag ringde och väckte Rickard som erbjöd sig skjutsa mig till stationen där vi sedan insåg att alla tåg var ca 30 minuter försenade om inte mer. Så det slutade med att han skjutsade mig ända in till jobbet. Dock tog det sitt lilla tag att komma från parkeringen. Jag puttade för glatta livet samtidigt som jag frustade och svor. Det var otroligt snällt av Rickard att skjutsa mig. Vilken toppenkille!

Skönt att jag slipper åka pendeltåg hem i alla fall. I dag ska jag och mamma på kryssning. Jag åker direkt efter jobbet och möter upp henne på centralen. Ska bli skönt att komma iväg med mamsen bara. Vi ska äta gott, dricka gott och shoppa så klart!


Bjussar på en gammal goding på mig och Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0