Well, you're not so good either

Fy satan vad trött jag var i morse. Inte okej! Jag sov uruselt denna natt och min spänningshuvudvärk jävlas som aldrig förr. Trots att jag varje kväll lägger mig på spikmattan, masserar mig själv och har börjat träna lite hemma så försvinner den aldrig. Jag håller på och bli galen rent ut sagt.

I helgen började jag hoppa lite mer seriöst med mitt hopprep. Jag körde på rejält och slutade inte första taget. Jag har även börjat göra situps och lite annat gott. Nu jävlar ska kroppen trimmas ännu mrt! Jag har laddad ned en träningsapp i min iphone som är skitbra. Håller jag mig till den kommer jag bli snyggare än vad jag redan är. Jag kan välja olika nivåer enligt humör så det är jäkligt bra. Och jag måste berätta att jag har sån jävla träningsvärk under rumpan typ, mina lår och för att inte tala om mina vader. Scheisse! Jag kan knappt gå normalt. Det är precis som det var efter att jag kommit hem från rave. Då stod vi och dansade konstant i fleeera timmar på tårna. I alla fall jag, haha. Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0