Dag 12 – I min handväska

Jag hade tänkt att fota min väska och innehållet bl.a. men det kändes urtrist. Så tänker använda mig av bilder tagna från internet istället då min kamera inte är den bästa heller.

I min väska bär jag med mig ganska mycket. Vi kan ju börja med min kära mobil. Jag bär med mig den var jag en går till och med på toaletten. Haha!


Något jag alltid bär med mig är även min almenacka. Det är superviktigt då jag alltid skriver upp var jag sitter på jobbet. Vi har ett roterande schema och sitter på olika platser varje dag vilket innebär olika tider nästan varje dag. Den är superviktig för mig!

Jag har även alltid min plånbok med mig. Behöver jag ens förklara varför?

Dessa tre materiella ting är tre viktiga saker för mig. Självklart har jag även massvis med småsaker. Puder, parfym, hårspray, näsdukar, matlåda(om jag jobbar), hemmanycklar, natogas(om någon skulle få för sig att överfalla mig), massvis med pennor, tamponger, handkräm och handsprit. Jag har fördmodligen glömt något men det blir bara tråkigt att läsa om jag skriver upp en lista på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0