Dag 13 – Den här veckan

Det har i och för sig bara gått tre dagar på denna vecka men hittills har allt flytit på ganska bra. Jag har varit extremt trött om morgonen(jävla vinter och mörker, I don't like you). Hade det inte varit för att jag jobbar så hade jag stannat hemma och sovit hela dagen. Och ja, det hade jag gjort. Jag kan somna när som helst, var som helst. Men nu ska vi inte gå in på det.

Alla dessa dagar som hunnit passera har jag och älskling avslutat med en film. För mig är det ett sätt att varva ned vilket jag behöver om vardagrna. Under dagarna är jag så stressad och fokuserad på jobbet.

Jag har egentligen inte gjort någut som sticker ut. I går när jag kom hem hade R gjort en jättefin middag med tända ljus och myspys. Egengjord pasta á la carbonara. Vilken superkock man har där hemma! Jag uppskattade det verkligen jättemycket då jag var jättetrött och utmattad. Han vet verkligen hur han ska handskas med mig.

Resten av veckan kommer nog se ut som de tidigare dagarna. En grej som sticker ut är att min låtsaspappa fyller år i morgon. Då ska vi äta lite god mat och umgås. Vore trevligt om vi skulle spela lite spel.

Fredagen blir nog lugn om inget annat dyker upp. Lite fredagsmys sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0