Dag 14 – mitt jobb

Från början stod det "dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?". Tyckte det var tråkigt att skriva om det igen så jag ändrade. Men lite förändringar har väl inget dött av? Ändrade till "mitt jobb" i brist på fantasi.


Jag jobbar på Hi3G Access AB som receptionist samt i backoffice. Hi3G Acces AB är mobiloperatören Tre, för er som inte hajade det. Jag tänker inte gå in på exakta detaljer om vad vi gör men kan berätta lite i alla fall.


I receptionen gör vi som alla receptionister. Tar emot kunder som behöver hjälp, tar emot besök, bud och alla olika typer av leveranser. Växeln finns även i receptionen där vi tar emot olika slags samtal. Allt från mindre trevliga till trevliga samtal. Vanligtvis sitter vi två i receptionen.


I backoffice behandlar kundbrev, tar emot reklamationer och skannar in alla avtal. Här inne brukar fyra personer sitta.

Jag trivs jättebra med mitt jobb(som jag har skrivit tidigare) samt med mina arbetskamrater. Vi är en härlig grupp!


Det här jobbet har gett mig väldigt mycket. På många olika sätt. Jag har en inkomst jag är nöjd med till att börja med. För mig gör det väldigt mycket då jag ogillar att behöva låna eller leva på någon annan. Men vem tycker om att göra det? Jag har även fått mycket bättre självförtroende och självkänsla. Jag tror mer på mig själv än vad jag gjorde tidigare. Jag är även mycket mindre blyg till fritt främmande människor.


Jag minns när jag gick hem för den första lediga helgen. Jag kände hur jag verkligen var fylld av en otrolig självkänsla. Jag blev glad över hur dessa människor litade på mig att jag klarade av de uppgifter jag fick. Det kändes jävligt bra!


Kommentarer
Postat av: Berit

Snyggt skrivet!

2011-01-17 @ 20:26:48
Postat av: Sandra

Tack mami!

2011-01-17 @ 22:00:25
URL: http://touchofsandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0