Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Oj, jag kan inte nog välja ut någon specifik födelsedag. Så länge jag kan minnas har jag blivit uppvaktad av familj, släkt och vänner på bästa tänkbara sätt. Mamma har alltid gjort sitt yttersta att baka mina favoritkakor och köpt de kakor hon vet att jag älskar. För mig är det kärlek och uppskattning.

När jag var liten och bodde hemma brukade mamma ge mig frukost på sängen och kanske sjunga en liten trudelutt. Hon satte alltid ett litet ljus i min macka. Det minns jag så väl. Ibland fick jag även en liten present.

Nu på senaste åren har jag istället fått frukost på sängen av min sambo. Och det klagar jag inte direkt på. Jag tycker det är supermysigt. När jag fyllde 20 förra året blev jag väckt av massvis med pussar och lite frukost. Det jag sedan fick beskåda var detta fina halsband R köpt till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0