Dag 19 – Detta ångrar jag


Det jag bland annat ångrar är att jag har litat på fel människor. Människor som på ett eller annat sätt har sårat mig. Dessa personer trodde jag att man verkligen kunde lita på. För det sa dem. Jag trodde på det till en början då dessa personer var rätt övertygande. När jag sedan fick höra hur mycket skit de egentligen pratade om mig blev jag väldigt chockad. Och ledsen så klart.

En grej jag fick höra var om hur jag uppfostrade min och R's hund. Och det angår dig på vilket sätt? Please tell me. En hund är en hund, that's it. Hunden ska inte ha en egen plats i soffan/sängen. Hunden ska inte dela macka med dig. EN HUND ÄR EN HUND! Anyway..

Det jag även ångrar är att jag har suttit och väntat i ja, vad ska vi säga, 10 år på en förändring från din sida. Ingenting har hänt. Jag har tjatat, jag har bett, jag har skitit i dig, jag har testat allt. Du struntar i det jag säger vilket i sig visar att du egentligen inte bryr dig. Du struntar i om vi har kontakt. Du har ditt eget nu och jag har mitt. Screw you.

Jag går inte och tänker på det jag ångrar. Då skulle jag bara må dåligt. Jag blickar framåt istället och tänker min och Rickards framtid. Det gör mig glad! Så, tack för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0