Dag 21 – Ett annat ögonblick

Jag minns en av de första gångerna vi sågs. Utan att säga något, vi kollade bara på varandra. Det var på Skyttorpsskolan i Salem. Jag var med min kompis och du var med dina.

Det var på sensommaren och det var lite småkyligt utomhus. Du kom i en vit volvo med tre andra killar. Föraren kände jag sedan tidigare, men det var något med dig som intresserade mig. Jag kunde inte riktigt sätta fingret på vad. Vi pratade inte utan bytte bara några få blickar. Jag hade aldrig kunnat tro att vi, många år senare skulle sitta tillsammans i Södertälje och dela lägenhet som sambos. Att vi skulle prata om en framtid tillsammans.

Efter 3 år tillsammans och ca 8 månader som vänner, känns det fortfarande overkligt att jag har funnit just dig. Att det är dig jag vill dela mitt liv med. Att det är dig jag älskar. Att du är min andra halva. Att allt jag känner är ömsesidigt. Jag älskar dig över hela mitt hjärta, Rickard!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0