Family portrait

I dag har vi bara slappat. Både jag och Rickard vaknade runt elva. Det var hur skönt som helst att sova ut. Det kändes dock väldigt konstigt att inte gå upp 05.20 som jag vanligtvis gör varje morgon. Jag trodde att jag hade försovit mig till jobbet i morse, ingen höjdare kan jag berätta!

När vi käkat lite frulle åkte vi förbi min storebror. Han hade fixat ett litet målar/spackelkit till oss. Tusen tack! Vi ska nämligen måla om i badrummet. Totalrenovering på G, det behövs verkligen en förändring! Vi stannade över på en fika och snackade lite skit. Jag saknar verkligen honom. Synd att vi bor så långt ifrån varandra.

Min underbara sambo till vänster och min fina storebror till höger. Två grabbar jag alltid kommer att älska.


I kväll är vi bjudna på middag hem till mamma och Mats. Vi ska även spela lite spel och umgås som en familj. Gud så jag älskar min familj. Jag är väldigt tacksam över att jag har dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0