Lite tidsfördriv



Matvanor:

 

Bästa maträtt? Det måste nog vara antingen en oxfilépasta eller en fet köttbit

Bästa dryck? Det må låta präktigt men vanligt vatten

Hat dryck och maträtt? När det gäller dryck måste jag säga typ välling, haha. Maträtt är nog grisfötter eller liknande

Bästa alkoholdryck? Öl såklart. Som den ölkvinna jag är!

Använder du smör på smörgåsen? Ja, men väldigt lite

Smågodis eller färdiga påsar? Färdiga. Förstå hur äckligt det är med lösgodis?

Favoritglass? Magnum mandel

 


Shoppingvanor:

 

Hur mycket shoppar du för varje månad? Minst 400 - Högst 3000.

Har du mer skor än kläder? Nej

Favoritplagg? Mina tigerjeans

Hatplagg? Stickiga koftor.

 


Arbete, utbildning:

 

Jobbar eller pluggar du? Jobbar för fullt

Vad vill du bli? Polis

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, är supernöjd!

Är lönen viktigast? Nej

 


Boende:

 

Lägenhet eller hus? Som jag bor i nu? Lägenhet. Men skulle gärna bo i hus

Framtidsplaner med boende? Villa

Litet eller jättestort? Lagom

Drömboende? I en mysig, lagom stor villa i ett lugnt område nära till skog

Landet eller mitt i stan? Då skulle jag nog välja landet

 


Lite allt möjligt:

 

Har du barn? Nej

Är otrohet okej? ALDRIG!

Älskar du någon? Ja, många.

Betyder familjen mycket för dig? Mer än mycket.

Är du lojal? Jag anser att jag är lojal, ja.

Tycker du om att dricka dig full? Ja, ibland. Men lagom onykter.

Hemmafest eller krogen? Det beror på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0