Måndag

Jag som trodde att denna måndag skulle bli hektisk som vanliga måndagar brukar vara för mig. Min egentliga uppgift blev jag klar med innan lunch och det kändes väldigt bra. Vid ca kvart i två var vi klara med allt. Vi skickade väl lite tillbehör och fixade andra småsaker. Sedan var vi finito! Som tur var skulle jag byta av en kollega i repan då han slutade halv fem och då fick jag äntligen något att göra.

Jag hoppas verkligen att morgondagen bjuder på mer. Jag klarar inte av att sitta i princip rastlös under en längre tid. Jag somnar då!

I kväll har jag och R haft myskväll. Maten stod på bordet när jag kom hem(vilken underbar sambo jag har va?) och vi slängde oss sedan ned i soffan framför Catch Me If You Can. Den var grymt bra tycker jag. Smart snubbe det där, vilken teknik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0