Not bad hairday, just a bad day!

I dag känner jag att jag har vaknat på helt fel sida trots att det är fredag. Jag var extremt trött i morse när mitt alarm ringde trots att jag somnade innan halv elva. Jag kände redan i morse att jag kände mig nere och lite smått irriterad. Att det var kolsvart utomhus gjorde inte saken bättre. Kylan var verkligen bitande på väg till bussen. Fick en rejäl omgång när det blåste som om det vore storm. Fan för kyla och mörker! Jag är så jäkla trött på snön och allt därtill.

Det känns som att jag har hamnat i någon depp-period. Jag tycker mitt liv är tråkigt då det känns som att jag aldrig gör något speciellt. Vilket jag i och för sig gör när jag tänker efter. Men jag är ute efter en förändring. Jag vill att något ska hända. Jag vet att jag har det jäkligt bra om man jämför med andra. Jag har jobb, lägenhet, hund, en sambo och en underbar familj. Men det känns ändå som att något fattas.

Jag kanske skulle se till att göra något väldigt annorlunda och drastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0