Sorligt

I går när jag satt på pendeltåget steg det på ett par som såg ut som vilket par som helst. Snygga kläder, rena och fräscha. Det jag lade märke till var att killen såg lite lite skum ut. Rätt som det var, var både kvinnan och mannen påtända så det bara skrek om det. Kvinnan satt med slutna ögon och kunde knappt lyfta ett finger. Mannen var likadan. Men han lyckades i alla fall få i sig en kanelgiffel efter många om och men. Han försökte även få i sig lite vätska med att sitta med en i princip tom flaska mot munnen i ca 2 minuter. Jag tycker det är sjukt vidrigt hur man kan utsätta sig själv för det där samt använda sig av droger men det är samtidigt mycket sorligt.

Jag emot droger för er som har missat det. För mig är det helt ofattbart att använda sig av narkotika. Jag vet av egna erfarenheter att man både förstör för sig själv och sin familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0