Tidsinställt

Jag var precis med om något mycket märkligt men ändå ganska häftigt.

Jag stötte på en kille som såg min odalruna på handleden. Jag har gjort den i syftet att den står för något jag står för, trygghet och tradition. Den är hämtad från germanska runalfabetet bl.a.

Men tydligen står den även för något helt annat. Killen som berättade det här för mig kommer från slovakien och jag förstod inte riktigt vad han sa vad den står för då han inte pratade så jättebra engelska. Jag förstod inte mycket mer än att den har något med pengar och mindre bra handlingar att göra, det var så jag uppfattade det i alla fall. Han ställde många lustiga frågor som när jag skaffade den, om det hänt något sedan dess, om jag var lycklig och många andra frågor. När jag berättade att jag mår bra och har det bra med lägenhet, pojkvän, hund, jobb(dock utan körkort och bil, haha) sa han att han hoppades att det skulle hålla i sig. Hur creepy är inte det? Samtidigt tycker jag att det var väldigt spännande. Synd att jag inte kunde prata längre med honom. Intressant, intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0