Tisdag

I söndags hade jag och R varit tillsammans i 2 år och 10 månader. Ingen av oss kom ihåg det, haha. För mig känns det dock inte viktigt att fira månaderna mellan åren. Självklart var det mysigt i början då man firade varje månad innan ett år, men nu känns det lite onödigt. Missförstå mig rätt. Jag älskar honom lika mycket för det.

Under min lediga vecka har vi hunnit med mycket. Vi har bland annat gjort om lite i badrummet och jag stormtrivs. Vi har köpt ett nytt skåp, det fick bli ett hörnskåp då vårat badrum inte är jättestort. Men jag måste erkänna att jag har mer grejer än vad jag trodde. Var tvungen att göra mig av med mycket för att få plats. Men så är det att vara tjej, inte sant?

Vi köpte även en vägghylla för bad/duschhanddukarna, toasits samt ett duschdraperi. Jag har tänkt att fota när tillfälle kommer, för er som är intresserade.

På torsdag är jag ledig. Eller inte bara jag, alla som jobbar. Även de som inte jobbar, haha. Jag har fått för lite sömn i natt därav de omedvetna försöken till att vara rolig. Då ska jag passa på och bara njuta. Jag kan inte direkt påstå att jag var sugen att gå upp tidigt på morgonen i går. Hua! Speciellt inte när jag endast sovit ca 3½ timme. Jag kan dock medge att jag saknade mina kollegor lite. Ett gott tecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0