Vi? Du? Jag? Dem? VEM?

Den är en grej jag stör mig jävligt mycket på. Och då är det inte något jag glömmer efter några sekunder och tänker att "äh, vad fasen, skitsamma". Jag kan störa mig på det här hur länge som helst. Och då menar jag hur länge som helst! Irritationen kan finnas där i dagar. Det är många i vår umgängeskrets som verkar ha missat att vi är ett par.

När någon säger, "nej, vi ska hem till R", "vilken fin hund du har", "jag vill klappa din orm", "vad fint du har fått i lägenheten" osv. Ni vet att det krävs två personer för ett förhållande, va? Det är VÅRAN hund, det är VÅRAN orm samt VÅRAN lägenhet. Det är lite tack vare mig som vi fick denna lägenhet. Men jag tänker absolut inte ta åt mig all ära för så som vi har kämpat tillsammans. SOM ETT PAR!!

Ni använder er hela tiden av du, du, du och du. Jag stör mig så fruktansvärt mycket på det här. Och visst, någon av er som läser detta inlägg kommer förmodligen skratta åt mig och tycka att jag är töntig. Men det tycker fan inte jag. Ni får mig att känna mig som en jävla finne i arslet på Rickard och ni får mig att se ut som någon som bara hänger efter. Vet ni hur mycket jag sliter?(vilket R också gör, men det hör inte till saken just nu). Jävla fanskap.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner igen mig i det där, det är sjukt irriterande!!

2011-01-13 @ 12:08:45
Postat av: Elin

Bra sagt! :) Fan vi borde ses nåndag, ta en fika eller något. kram

2011-01-13 @ 12:11:15
URL: http://craziness.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Håller med!

2011-01-13 @ 12:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0