Mitt år

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag fick min första feta lön och var jävligt nöjd. För mig var den fet med tanke på att jag tidigare levde på studiebidrag som är piss i sjön jämfört med nu.


Har du några nyårslöften?

Mja, inte mer än att återigen börja träna regelbundet. Men det är mer ett mål än nyårslöfte.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Haha, ja. Ganska många. Det verkar vara en trend i Salem just nu.


Vilka länder besökte du?

Grekland. Åkte till älskade Kos med min älskling och familj.



Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Första jobbdagen.


Vad var din största framgång 2010?

Att jag lyckades fixa jobb. Den person som hjälpte mig med detta är guldvärd.


Största misstaget?

Att jag litade på fel människor.


Bästa köpet?

Mitt smink från Make Up Store.


Vad spenderade du mest pengar på?

Förutom hyra och räkningar? Garanterat smink, kläder och skor.


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, jag, Rickard och ett gäng vänner åkte till Norrköping för att gå på Majestic12. Det var inomhusrave där de spelade grym hardstyle och hardcore.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

En låt som har präglat sig in i hjärnan är den där förbannade "mikrofonkåt". Uäk!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och. Jag kan dock hantera situationen bättre nu när jag är ledsen.


Vad önskar du att du gjort mer?

Umgåtts mer med mina riktiga vänner och för att inte nämna min mamma.


Favoritprogram på TV

Oj, det finns så många. Vänner är ett program jag alltid kommer att skratta tills jag gråter till.


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag vaknade av att älskling pussade på mig. Minns jag inte helt fel fick jag även frulle på sängen. Varpå jag fick ett jättefint Thomas Sabo halsband med två berlocker. På kvällen hade vi hemmafest!


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Oj, så blandat. Allt från mjukiskläder till kavaj. 


Den bästa nya personen du träffade?

Kan inte utse någon specifik person. Jag måste säga att det är gänget på jobbet. Så härliga människor som jag stormtrivs med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0