Varför inte?

Regler:
Posta reglerna först.
Svara på alla frågor.
Skicka vidare utmaningen till sex andra bloggare.
När du postat dina svar, berätta för den som utmanade dig.

Fem saker som finns på din att-göra-lista idag.

1. Njuta av fredagen
2. Mysa med R
3. Fixa klart det sista i badrummet
4. Inte stressa.
5. Ta ett varmt bad när jag kommer hem från jobbet.

Vad gjorde du för tio år sedan?

Oj, för tio år sedan växlade jag mellan att bo hemma hos mamma och pappa, om jag inte minns helt fel. Min största passion i den åldern var hästar och ridning. Tråkigt att det tog slut.

Ställen du bott på?

Listan kan göras lång. Jag skriver ortnamnen istället för alla vägar och stigar så slipper ni den långa listan. Salem, Rönninge, Södertälje.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Skänka pengar till barncancerfonden!
2. Köpa hus.
3. Köpa en fet bil.
4. Köpa det jag behöver och vill ha.
5. Ge bort pengar till familjen.

Utmaningen går nu vidare till:


Till den som känner sig utmanad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0