Weekend


Min helg har varit mer än helt okej. I fredags åkte jag och R till Salem för att besöka våra vänner. Vi spelade spel, chillade och drack lite gott. Vi hade det trevligt helt enkelt.

Lördagen bestod inte av någon direkt spännande aktivitet. Vi segade runt, tvättade kläder och jag städade lite smått varsom det behövdes.

På söndag åkte jag, R och mammas familj till Heron City. Det var dags för mig att bowla för första gången i mitt liv. Belive it or not. Jag måste medge att det gick jävligt bra. Jag vann över storebror(det trodde ni inte va? Som dessutom väger dubbla mig=mycket mer&starkare muskler) och det är jag nöjd över, haha. Jag lyckades få 2 strikes och en bruten nagel. Men det är inte lätt att vara bowlingsproffs! Jag längtar redan till nästa gång det är bowlingdags.

Dags att hoppa ned i säng. I morgon ska jag upp 05:20. Ingen höjdare men fördelen är att jag slutar tidigare. Det är lätt värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0