Ännu mera humor

Tre tjejer ~14 sitter och pratar.
Tjej 1: Mina fyra sista är ****. Vad är era fyra sista?
Tjej 2: ****! Och ditt Josefin?
Tjej 3: Det kan jag väl inte säga? Ni kan ju inte sitta och säga era fyra sista offentligt, någon kan ju skapa ett Habbokonto av er!


Turist ~40 ska betala med kreditkort. Det krånglar med betalningen och expediten ska be om att få se legitimation.

Expedit 1: Eh, I need to see your leg.
Turisten: My leg…?
En annan expedit som har hört konversationen springer fram.
Expedit 2: ID card! Your ID card, please!


Två killar cirka ~11 sitter längst bak i bussen och diskuterar.

Kille 1: Vad är en atom?
Kille 2: Jag vet inte, men jag vet att Albert Einstein uppfann det.


En tjej ~16 pratar i mobilen och spelar in ett röstmeddelande på någons telefonsvarare.


Tjejen: Jag svalde din sperma, det minsta du kan göra är att svara!


En grupp mer eller mindre berusade män sitter och diskuterar ögonfärg och ärftlighet.

Man 1 ~50 (vänder sig mot man 2 ~50): Vad har jag för ögonfärg då?
Man 2: Rödsprängd.


Pojke ~4 (till sin mamma ~30): Ska vi leka en lek? Den heter gissa färgen.
Mamman: Okej hur gör man då?
Pojken: Man gör så här: jag säger grön och då säger du krokodil.
Mamman: Okej du börjar.
Pojken: Den är grön och har vassa tänder…
Mamman: Är det en krokodil?
Pojken: Ja, hur visste du det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0