Är det bara jag som skrattar?!

Gustavsbergs kyrka, Gustavsberg

En klass är på utflykt och har en diskussion om musik.
Tjej 14: Alltså jag gillar ju inte bara ny musik. Jag gillar annat också, typ Guns N' Roses.
Diskussionsledaren: Mhm, "Welcome To The Jungle"?
Tjejen tittar oförstående på honom.
Tjej 14: Jaha? Tack så mycket?


Coop-butik, Östersund

Två killar och en tjej ~20 står och planerar inför midsommarhelgen. Tjejen är inte speciellt intresserad.
Kille 1: Faaan, sill! Vi måste ju ha sill!
Kille 2: Ja, senap är god.
Killarna börjar diskutera sorter.
Tjejen: Men ni, vad är sill gjord på för fisk då?


Spårvagnslinje 11, Göteborg

Två tjejer ~16 pratar om sin kväll.
Tjej 1: …så det var fullt drag. Men sen blev jag kissnödig och då åkte jag hem. Man ska inte kissa ute.
Tjej 2: Fast man kan kissa utomhus på sommaren.
Tjej 1: Nej, då får man fästingar där nere!
Tjej 2: Hur fan kissar du? Sätter du dig ner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0