Humor

Två tjejer ~15 har suttit tysta mitt emot varandra en stund.
Tjej 1: Jag tror att jag har cancer.
Tjej 2: Jaha, varför tror du det?
Tjej 1: Jag tappar hår…
Tjej 2: Men det är ju cellgifterna som gör att du tappar hår.
Tjej 1: Jaha, jag tror att jag har cellgifter.


En tjej ~16 ska precis ta en kanelbulle från ett ställ då en man ~70 tränger sig fram och tar den utan tång.


Tjejen (skämtsamt): Den där hade jag redan tittat ut!

Mannen (slänger tillbaka den och muttrar): Ta den då!

Tjejen: Jag vill inte ha den nu när du tog den med bara händer.

Mannen: Jävla snorunge, du är inte ens torr bakom öronen än!

Tjejen: Nä, och det lär jag väl inte vara innan du har dött heller.

Mannen går iväg och folk runt omkring försöker hålla sig för skratt.


En pappa och hans dotter ~7 står och läser på olika gratulationskort.

Dottern (fundersamt): "Grattis till eksemen"?


Ett par ~45 kommer in och kvinnan kollar länge och väl på smyckesavdelningen. Mannen, som uppenbarligen inte verkar särskilt road, kollar flera gånger på klockan och verkar bli mer och mer irriterad.

Mannen: Men du har ju redan en massa sånt där!
Kvinnan: Vet du om att vi firar 22 år imorgon?
Tystnad.
Mannen: Vilken ville du ha?


Från en buske brevid stranden hörs ett argt mansvrål.

Mannen: NEJ FÖR HELVETE! DU KAN JU INTE KISSA I MOTVIND!
Två minuter senare kommer en man ~40 och hans son ~5 ut från buskarna. De är båda redo för ett bad.


En tjej ~20 springer fram till en kille ~17.

Tjejen: Herregud! Josef?
Killen (svarar tveksamt eftersom han inte verkar känna igen henne): …Maria?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0